wtorek, 5 marca 2013

Kaziuki, kino i Mohito ^^

W zeszłą niedziele wybrałam się na poznański Stary Rynek na Kaziuki wileńskie. Jest to jarmark odpustowy organizowany od ok. 400 lat w Wilnie, od niedawna pojawia się również w większych miastach między innymi w Poznaniu. Na jarmarku można było kupić wiele dekoracji na święta wielkanocne począwszy od koszyczków po palmy i kończąc na kraszankach. Kupiłam 4 przepięknie ręcznie malowane jajka, które na pewno wykorzystam do przystrojenia bazi :)

Kraszanki


Poznański akcent - Koziołki ^^


Dekoracje, dekoracje, dekoracje.... :P


Moja mama zakochała się w tych "kwiatkach" :D Chciała sobie taki jeden kupić ale rozsądek wygrał :D


Następnie odwiedziłam nową galerię handlową MM, której otwarcie miało miejsce w sobotę 2 marca. Jest to niewielka galeria z duża ilością nieznanych mi sklepów. Co mnie cieszy to fakt, iż w tej galerii jest pierwsza w Poznaniu Drogeria Hebe :) Na pewno będę tam częstym gościem :D


W oczekiwaniu na "Syberiadę Polską" w Plazie weszłam do Mohito. Wyczaiłam tam kilka pięknych bluzeczek. Z pewnością wrócę do tego sklepu po chociaż jedną z nich :)

Mój ulubieniec ^^ Przepiękna bluzeczka w kolorze kości słoniowej z zakładką przechodzącą w miejscu gdzie zazwyczaj znajdują się guziki, z kołnierzykiem ozdobionym złotymi kuleczkami. Cena 120 zł.


Reszta bluzeczek


Cena 90 zł


Nie pamiętam ceny ale coś w ok. 80-90 zł


Cena 80 zł


Cena 70 zł

Weszłam również do Home&You i zakupiłam poszewkę na poduszkę, natomiast post z ostatnimi zakupami pojawi się w najbliższym czasie. 

Później oczywiście kino... Film fantastyczny, dość łagodny jeżeli chodzi o kategorię filmów, których akcja rozgrywa się w czasach wojny. Natomiast pozostaję przy swoim zdaniu, wolę filmy przy których mogę się pośmiać a nie przeżywać wszystko to co bohaterowie, jednak film jest jak najbardziej moim ulubieńcem. Aktorzy idealnie wręcz dobrani, wszystko było pokazane w taki sposób, że widz automatycznie przenosił się w tamte czasy. Poruszający, wzruszający. Co mnie zdziwiło w kinie to spora ilość naprawdę młodych ludzi, wręcz nastolatków ale również nie zabrakło starszej widowni, którzy z pewnością przypomnieli sobie czasy swojej ciężkiej młodości. Proszę o więcej tak fantastycznych filmów. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz