sobota, 20 kwietnia 2013

Nowości cz. 1

Mam gigantyczne zaległości w postach  :( Sporo kupiłam w ostatnim czasie, muszę wiele recenzji wstawić :( Dlatego staram się teraz codziennie, bądź co dwa dni wstawiać posty :D 

Przejdźmy do zakupów :) Niedawno odwiedziłam Home&You i wyczaiłam tam na promocji bardzo ładną poszewkę na poduszkę :) Jest ona w takim kolorze w jakim chcę mieć dodatki zakupione do mieszkania :D Jest szarawa, ma bardzo fajną w dotyku tkaninę. Jest typowo do dekoracji sofy :D Kupiłam ją po promocji... dałam za nią ok. 16 zł, niestety nie pamiętam ile kosztowała przed przeceną :(



Wychodząc z centrum handlowego postanowiłam wpaść do Reserved :) Zauważyłam, że trwa jeszcze promocja i pomyślałam, że może coś upoluję :D I nie myliłam się :) Wybrałam dwie bluzeczki i poszłam do przymierzalni :) Po przymiarkach zdecydowałam się na jedną z nich :) Piękną, trawiasto-zieloną bluzeczkę bez żadnych aplikacji :) Taka prosta zwyczajna ale jak dla mnie piękna :) Dobrze leży i zakochałam się w tym kolorze :) Zaraz się zresztą o tym przekonacie ^^ Chcę zakupić lakier do paznokci jeszcze w takiej zieleni :D Macie jakieś typy ? :) Golden Rose? :)
Bluzka była przeceniona z 39,99 zł na 29,99 zł :) Więc myślę, że to cena bardzo OK :) Zapomniałam dodać, iż rękawy sięgają mi równo do zgięcia w łokciu :) Czyli taka 1/2 :D


Jejku piszę strasznie nie po kolei :D Napisałam już o wyjściu z CH a teraz o ledwo wejściu do niego :P Wybrałam się do CCC, mam gazetkę z najnowszymi fasonami butów jakie można znaleźć właśnie w tym sklepie :) Oczywiście gdy weszłam dowiedziałam się, że 4 pary butów z 5 jakie mnie interesowały nawet jeszcze nie dotarły do sklepów :/ Na szczęście znalazłam jedną parę :) Przymierzyłam i kupiłam :D Bardzo mi się spodobały :) Są to zielone balerinki w takim samym kolorze co bluzka (zdjęcie troszkę przekłamane - wyszły na niebieskie :/) Mają dziurki, są przewiewne, niestety zrobione z sztucznego materiału :/ Ale za to mają miękkie poduszki, które dla mnie i dla moich stóp są zbawieniem :D
Kosztowały mnie ok. 49 zł



A tak prezentują się na nogach :) Wiem wiem mam straszne nogi :(



Wybrałam się również do Empiku i włącznie ze wszystkim zostawiłam tam ok. 150 zł O_o Zaszalałam :P Dziś pokażę 2 z 4 książek jakie zakupiłam :) Mama jeszcze dla siebie coś wzięła ale nawet nie zainteresowałam się tym :) Do szkoły na polski mam przeczytać do połowy czerwca 5 książek i je opracować :) Ja i reszta klasy obudziliśmy się dopiero teraz :P I próbujemy nadrobić wszystko :) Postanowiłam, iż 3 książki wezmę Agathy Christie, które już dawno przeczytałam ale wywarły na mnie wrażenie a dwie po prostu zakupię :) No i oczywiście zamiast dwóch i jeszcze obowiązkowej lektury zakupiłam dodatkowo jeszcze jedną :P 

Pierwsza z nich to Rubio - Williama Whartona. Jeszcze nie ruszyłam nawet, ale z pewnością przeczytam i opracuję :) Moja mama czytała Ptaśka tego autora i bardzo jej się podobała, namawiała do jego zakupienia ale wzięłam najchudszą możliwą :P Z braku czasu na czytanie :)
Wydawnictwo: Salamandra
Cena: 23,90 zł 
Książka w miękkiej oprawce :)


Opis książki na tylnej okładce :)


A teraz lektura - George Orwell, Rok 1984. Znalazłam tylko wydanie kieszonkowe. Nie zaczęłam jej jeszcze ale sprawia wrażenie bardzo ciekawej :) Jedyne co mnie odstrasza to maleńkie literki i duża ilość stron, obawiam się, że nie zdążę jej przeczytać a literki będą mi się zlewały :/ 
Wydawnictwo: Muza
Cena: 9,99 zł
Książka w miękkiej oprawce :)


Opis książki na tylnej okładce


Na dziś to tyle :) Jutro postaram się też coś wrzucić :) Co myślicie o moich zakupach ? :) Macie coś z tych rzeczy ? :) Czytałyście te książki ? :) Jaka jest wasza opinia o nich ? :)

16 komentarzy:

  1. Balerinki są cudowne, a twoje nóżki wcale nie są złe.
    Pozdrawiam
    T.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, ta bluzka przypomina mi lakiery z Golden Rose. ^.^
    A z balerinkami zawsze mam problem, bo moje muszą mieć jakiś paseczek, bo inaczej mi spadają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak właśnie myślałam :P dzisiaj sobie kupiłam taki mocno neonowy zielony na stoisku GR ^^

      Usuń
  3. ładne balerinki :)
    ja koszulki zwykle trafiam po ok. 20 zł, ale to nie zawsze, bo ciężko spotkać rozmiary...;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Zobaczymy jak się będą nosić ^^
      Dokładnie :( A ja, że dość duża jestem to mi ciężko znaleźć cokolwiek pasującego :( Kupuję jak coś się trafi :) Najczęściej na promocjach :) Rzadko kiedy w normalnej cenie :)

      Usuń
  4. Kochana ja tam z trendami nie na bieżąco więc moje zakupy to raczej klasyka z sezonowymi dodatkami. Paznokcie lubię tylko w kolorze krwistej czerwieni, ale książki to zupełnie inna bajka. Pozycję W.W mam czytałam i jest świetna. Facet w średnim wielu po przejściach i młoda hiszpanka . Romans będzie wisiał w powietrzu. Ptasiek to fajna pozycja, ale ja poleciłabym Ci z dorobku tego Pana "Spóźnionych kochanków" - chociaż nie wiem czy nie będziesz zgorszona czytając o łóżkowych ekscesach 70- latki i o około 30 lat młodszego kloszarda. Orłel to już chyba klasyka a o niej się nie dyskutuje. Miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam :) Moje to też takie nudnawe są :) Mam tylko nadzieję, że kogoś coś zainteresuje i znajdzie coś odpowiedniego dla siebie :)
      Ja chyba na taki kolorek jeszcze nie dorosłam :P Ale później czemu nie ^^
      Jestem bardzo ciekawa książek :) Póki co czytam Murakamiego :) Bardzo mi się podoba :) Coś więcej prawdopodobnie jutro :D Ja tam lubię dużo rzeczy czytać :) Greya też połknęłam :) Chociaż zatrzymałam się w połowie drugiej części i tak stoję :P
      Dziękuje ! :) Pozdrawiam ^^

      Usuń
  5. Baleriny są świetne! :) chyba sobie takie zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jeszcze ich na sobie nie miałam i mam nadzieję, że nie będą mnie obcierać :D

      Usuń
  6. lubię Whartona, kiedyś zaczytywałam się w nim...polecam Ptaśka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj zakupiłam "Spóźnieni Kochankowie" :D a "Ptaśka" ma moja siostra i tylko od niej go pożyczę :)

      Usuń
  7. Piękne te baleriny, lubie też takie żywe kolory, mam wtedy dzień taki wesoły ;)

    OdpowiedzUsuń