piątek, 26 lipca 2013

Maleńkie warszawskie denko :)

Maleńkie denko, bo aż 4 kosmetykami :) To co udało mi się wykorzystać podczas pobytu w Warszawie :)


  
1. Pasta do ząbków Colgate Sensitive Pro-Relief - zostaję przy pastach z troszkę wyższej półki, ale na wyjazd taka miniaturka jest ok.

2. Maska oczyszczająca Ziaja - ostatnio ulubiona maseczka. Niedługo będzie recenzja :)

3. Podkład rozświetlająco-antystresowy Avon - był dobry ale dla osób, które nie potrzebują dobrego krycia (a ja do takich osób się nie zaliczam). Wydajny ale nic więcej dobrego na jego temat nie mogę powiedzieć... nie krył moich wszystkich niedoskonałości. Raczej do niego nie powrócę.

4. Gliss Kur natychmiastowa terapia dla włosów bardzo zniszczonych i suchych - niestety nie sprawdziła się u mnie. Miałam wrażenie, że muszę ponownie umyć włosy, były nieprzyjemne w dotyku... lekko ?klejące?. Nie polecam ale wiem, że Gliss Kur ma wiele bardzo fajnych produktów do włosów :)

9 komentarzy:

  1. ja używam ten podkład z avonu i w sumie mnie satysfakcjonuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja potrzebuję niestety troszkę większego krycia :(

      Usuń
  2. Tez jestem zadowolona z tego podkładu. Fajnie sprawdza się zima, bo wydaje mi się trochę dodatkowo nawilża buźkę :)
    Ale tak jak piszesz, nie jest on mocno kryjący. Wiec zależy co kto potrzebuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Używałam go zimą i był dobry pod tym względem :)
      Niestety :(

      Usuń
  3. Ja najbardziej lubię maskę anty-stres z Ziai :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie używałam :) używam oczyszczającej i regenerującej :))

      Usuń
  4. nie używałam nigdy podkładu z Avonu ale ciocia go miała i mnie zniechęciła.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tego wszystkiego znam jedynie maseczkę Ziaji - bardzo dobrą zresztą i pastę Colgate, która sprawdzała się przyzwoicie, ale bez efektu WOW.

    OdpowiedzUsuń