niedziela, 14 lipca 2013

Wróciłam !!! :)

Wreszcie w domku :) Choć było mi bardzo przyjemnie w Warszawie u kuzynki, która ugościła mnie na 6 z plusem, to jednak nigdzie nie ma tak dobrze jak w domu :) Tęskno już mi było do rodzinki i do pieska :)
Wiem, że mam totalne zaległości na blogu :( Niestety planowane robienie zdjęć w Wawie nie wypaliło z powodu słabej jakości wychodzących zdjęć :( Wzięłam zwykłą, malutką cyfrówkę a efekt nie za bardzo mi się podobał, więc czekałam na powrót do domu :)
Na początku miałam być tylko na koncercie, później z powodu dokształcania języka miałam zostać na 2 tygodnie a w ostateczności wyszły z tego wszystkiego 3 tygodnie :P Wyjazd wakacyjny już mam praktycznie zaliczony :D 
Obiecuję poprawę na blogu i właśnie będę nadrabiać wszystkie szykowane posty :) Mam nadzieję, że wytrzymacie baaaardzo długi Warszawski i nie tylko Haul oraz kilka innych postów :) 

Oto zdjęcie biletów (mojego i mamy) z koncertu :) Schowam je sobie oczywiście na pamiątkę ^^


8 komentarzy:

  1. Dawno nie byłam w Warszawie - musiałaś się świetnie bawić :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak :) Było super :) Chcę więcej takich wakacji :D

      Usuń
  2. Czekam na te warszawskie zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie obrabiam zdjęcia :) Pojawią się już niedługo :)

      Usuń
  3. To teraz czekam na posty o warszawskich zakupach : )
    Pozdrawiam ; D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ ja tęsknie za Warszawą!:)

    OdpowiedzUsuń