wtorek, 15 października 2013

Wrzesień w obiektywie [1]

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.


1. Mój pierwszy pędzelek Ecotools :) 
2. Crazy carrot on nails - Golden Rose nr 129
3. Wreszcie pierwsza udana kreska eyelinerem - to cały czas dla mnie czarna magia.
4. Cudo! Ożywi każdą najzwyczajniejszą stylizację. Pokazywane po sto tysięcy razy na kanale Kiediski. Wreszcie zdecydowałam się na zakup. Jestem po prostu zakochana ^^ 
5. Czytając Twój Styl
6. True blood. Inglot nr 71 - następna notka właśnie o tym lakierku :)
7. Najnowsze trendy w Harper's Bazaar

5 komentarzy:

  1. Ten marchewkowy lakier jest cuuuudowny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Naszyjnik! Ile zapłaciłaś za niego? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie w poście o zakupach :) Niestety kosztował bardzo dużo.... bo aż 100 zł :(

      Usuń
  3. mi dalej kreski nie wychodzą ale nie poddaje sie i trenuje dalej :)

    OdpowiedzUsuń