poniedziałek, 24 marca 2014

A LITTLE TRIP TO WARSAW


Tego małego wypadu do Warszawy nie zapomnę chyba nigdy i to z wielu przyczyn... z pewnością nie zapomnę tej okropnej pogoda, która nie pozwoliła na spacery tylko na siedzenie w galerii handlowej... Cóż, wszędzie można znaleźć plusy. Jest nim zakupienie pomadki w idealnym koralowym kolorze, który kryje w sobie odcienie pomarańczy i czerwieni. Idealnie wyważony, pasujący do mojego typu cery. Długo szukałam idealnego koloru, który wpadnie mi w oko. Zakup poczyniony w Inglocie, za 1.8 g zapłaciłam ok. 13 zł. Myślę, że cena jest niezła a zakup mi się udał. Oczywiście nadal uzupełniam swoją paletkę Inglota.


2 komentarze:

  1. Wychodzi na to, że nie ma tego złego ;-)) Też mam w planach wypad do stolicy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Polecam ale życzę lepszej pogody :)

      Usuń