poniedziałek, 14 stycznia 2013

Golden Rose

Już od dłuższego czasu używam lakierów Golden Rose. Są to lakiery bardzo tanie, ponieważ ich cena rozpoczyna się już od niecałych 4 zł i myślę, że każdy sobie może na taki lakier pozwolić :) Jest to bardzo niska cena jak na tej jakości lakiery. Oczywiście ich trwałość nie jest jakoś powalająca, ale na mojej płytce paznokcia utrzymują się ok. 4-5 dni bez żadnego odpryśnięcia :) Wiem też, że nie na wszystkich płytkach tak długo się utrzymują :( np. na paznokciach mojej przyjaciółki po 2 dniach pojawiają się niewielkie odpryśnięcia :( .... ale czego tu oczekiwać po lakierze za 4-5 zł :P Pocieszę Was tym, że są to tak małe odpryśnięcia, że praktycznie ledwo widoczne :) natomiast jeśli już pragniemy mieć perfekcyjne paznokcie...bardzo łatwo to odpryśnięcie zamaskować ^^





Niedawno skusiłam się na lakier właśnie tej firmy :) Jest to kolekcja : "CARE + STRONG z odżywką i utwardzaczem". Jest to nr 224 :) Tradycją już jest to że numerki z wielu firm się zamazują więc ja pisze nr markerem na spodzie lakieru ^^ Sam lakier kosztował mnie nie więcej niż 5 zł na stoisku Golden Rose w Poznańskiej Galerii Pestka :) I powiem Wam, że jestem z niego dość zadowolona :) utrzymuje się już 4 dzień bez zarzutu :)

Przepraszam za słabą jakoś zdjęć ale musiałam posiłkować się sztucznym światłem :( Jest już niestety baaaardzo ciemno na dworze mimo dość wczesnej godziny :<

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz