poniedziałek, 14 stycznia 2013

AVON

Dzisiaj postanowiłam pojechać do firmy AVON i zrealizować zamówienia na kosmetyki dla siebie i moich znajomych. Kupiłam bardzo dużo.... ale niestety większość dla znajomych. :( Głownie kupiłam produkty, które mnie w pewnym stopniu ciekawią lub ich zwyczajnie potrzebuje. A więc.... to są produkty zakupione do mojego użytku.... :)


* rozświetlający korektor w pędzelku


* trwały tusz do rzęs utrzymujący się do 18h (sprawdzimy!) :)


* odświeżający dezodorant ale uwaga uwaga.... do higieny intymnej ! :) szczerze jeszcze się z takim produktem nie spotkałam i jestem ciekawa jak to działa :)


* tonik oczyszczający pory


* mgiełka do ciała o zapachu owocu granatu i mango
Moja poprzednia lawendowa mgiełka jest na skraju wyczerpania :( i postanowiłam zakupić sobie nową :) to nowy zapach a ja (jeszcze o tym nie wiecie) ale jestem zapachomaniaczką ^^ uwielbiam zapachy (no może prócz kawowego) :(, uwielbiam się nimi rozkoszować, wąchanie naprawdę wspaniałego zapachu jest nieziemską przyjemnością ^^


* preparat do demakijażu oczu z odżywką 


* płyn do mycia ciała przeciwko wypryskom
Niestety od jakiegoś czasu na mojej skórze pleców pojawiły się maleńkie chropowate krostki :( nie potrafię sobie z nimi poradzić :( próbowałam już wielu produktów i sposobów ale moje próby szły na nic ;( :< wizytę u dermatologa pewnie będę mieć dopiero w lutym.... a ja chcę działać !! :) więc zakupiłam ten produkt :) mam nadzieję że  chociaż w minimalnym stopniu je zniweluje :) Bardzo proszę... jeżeli macie jakieś sposoby na zwalczanie takiego typu wyprysków to czy mogłybyście się nimi ze mną podzielić ? :) Byłabym bardzo wdzięczna :*


* podkład rozświetlająco - antystresowy 
Oczywiście z pompką :) 


* paletka 4 cieni
Mam w kolorach przepięknego - mojego ulubionego - brązu oraz różu



* baza pod cienie do powiek  -  jej zadaniem ma być: 
  - przedłużenie trwałości cieni i zapobieganie zbieraniu się ich w załamaniach powieki 
  - nadawanie powiekom gładkiego, matowego wyglądu
  - odpowiednie do każdego rodzaju skóry


* płyn do kąpieli o zapachu fiołka


* w prezencie otrzymałam - krem rodzinny na mroźnie zimowe dni do twarzy, rąk a właściwie całego ciała :)



Mam cichą nadzieję, że te produkty będą się sprawdzać choć w niewielkim stopniu i będę z nich zadowolona :) Jeżeli miałyście lub macie do czynienia z tą firmą proszę o wskazówki jakie kosmetyki są warte kupienia, lub których omijać szerokim łukiem :P 
Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz