wtorek, 15 stycznia 2013

Małe zakupy ^^

Z racji tego że są ferie i mam teraz wolny czas często bywam na zakupach ;) Muszę również pozałatwiać wiele spraw dotyczących mojego zdrowia. Niestety.... mimo młodego wieku mam wiele chorób i schorzeń, z którymi prawdopodobnie będę musiała żyć do końca, ponieważ nie znaleziono jeszcze żadnego leku... lub są one w dość zaawansowanym stadium :(

Zakupy mi pomagają :) Mogę myśleć wtedy o sprawach nie dotyczących problemów i kłopotów, tak jak zawsze moje myśli krążą wokoło tych tematów. Za to kocham shopping ^^

Więc wybrałam się dziś do Super-pharm aby tylko pooglądać.... ale jak to u mnie w tradycji bywa nie obyło się bez chociaż najmniejszego zakupu :) :P Kupiłam tylko 2 drobne rzeczy :)

Pierwszą z nich jest Olejek do ciała i do masażu firmy The Secret Soap Store o zapachu pomarańczy. Dostępny jest także zapach czekolady i róży. Olejek jest na promocji trwającej niestety do jutra :( Kosztował mnie dokładnie 8.49 zł.






Kolejnym produktem jest sól do kąpieli o zapachu lawendy ^^ Firma Champs de Provence. Zawiera w sobie ususzoną lawendę :) ^^ Nie mogę się już doczekać kiedy wezmę w niej kąpiel :) Nie była na promocji i jej cena wynosi 2.99 zł. Na opakowaniu pisze że zalecają wsypać całość... natomiast jest tego tak dużo że myślę starczy to na 2-3 kąpiele :).





Po wyjściu z Super-pharm udałam się na dorwanie jakiś sensownych okazji w sklepach z ciuchami :) i udało mi się ^^ Znalazłam piękną, elegancką ale również nadającą się na imprezy bluzeczkę z MOHITO ozdobioną cekinami na rękawkach. Jest przecudna :) Wspaniale na mnie leży i tuszuje mój lekko wystający brzuszek :P Z tyłu ma niewielką dziurę na placach. Sprawdza się idealnie z jasnymi bądź ciemnymi dżinsami lub skórzanymi czarnymi spodniami. Właście nie potrzeba już żadnej biżuterii ale dla upartych wystarczy srebrny lub złoty długi wisiorek i kilka delikatnych bransoletek w kolorze wisiorka na ręce. W każdym razie bardzo mi się podoba :) Nie znam jej początkowej ceny :( Ale wiem że kupiłam ją za drugim przecenieniem :) Pierwsze było na 49.99 zł a drugie na 39.99 zł .... i właśnie za tą cenę ją kupiłam ^^ Myślę że pasuje na wiele okazji i jest warta swojej ceny :)




Buziak. :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz