sobota, 9 lutego 2013

Avonowskie zakupki :D

Po baaaardzo ciężkim tygodniu moja ukochana mama pojechała zrealizować kolejne zamówienia na kosmetyki AVON :) Oprócz tego kupiła dodatkowo dla mnie kilka produktów na poprawienie humoru :) Ten tydzień był dla mnie straszny :( Bardzo dużo nauki i wczesnego wstawania :( Przez cały tydzień na nogach byłam już od 4.30 - 5.00 a normalnie wstaję dopiero koło 6 :/ Nie wyspana, zdenerwowana i chyba każda na moim miejscu chciałaby, żeby ten tydzień już się skończył :) Dobrze dość użalania się nad sobą..... a więc... Zakupy :) 


- Szminka jaką sobie zamówiłam jest to "Szminka Idealny Pocałunek" Po raz pierwszy weszła do sprzedaży w poprzednim katalogu i była przeceniona -50% więc się skusiłam :) Zamówiłam sobie dwie a trzecią dostałam dodatkowo od mamusi :)
Cena regularna: 32 zł, ja zakupiłam za 15,99 zł
Mam w kolorach:
* Lovey Dovey Pink
* Natural Glow
* Chic Nude - tą dostałam od mamy :)








Jest to pomadka z olejkiem z awokado i kokosa oraz zawiera enzymy owocowe wygładzające powierzchnie ust. Z SPF 15. Póki co jeszcze ich nie używałam, ponieważ mam wiele innych do wyczerpania, ale mam nadzieję, że niedługo to właśnie je zacznę używać i katować ^^

- Serum na zniszczone końcówki Advance Techniques Daily Shine - ma chronić włosy przed zniszczeniem, wygładzać i nadawać zdrowy wygląd. Konsystencja podobna do Jedwabiu z Joanny. Użyty 2 razy, więc nie mogę się na jego temat wypowiedzieć. Póki co nei zauważyłam poprawy. Moja bratowa bardzo mi go polecała, zresztą jej również go zakupiłam i dzięki jej namowom skusiłam się na niego :) Jaki efekt... zobaczymy :P 
cena regularna: 23 zł, ja kupiłam za 11,99 zł





- Ampułki rewitalizujące do twarzy z ekstraktem z czarnego kawioru Planet Spa 
Myślę, że oddam je swojej mamie, ponieważ mi akurat takie rzeczy nie są potrzebne, a dostaliśmy je w prezencie :) 
cena regularna: 30 zł, ja nic nie płaciłam ze względu na to, że to był prezent :)



Prezent od mojej mamy to Perfum CITY RUSH... podobno nowy zapach. Jest jeszcze nie odpakowany, ponieważ w tej chwili używam swoich perfum. Te tak myślę, że poczekają jeszcze na otwarcie :P Nie wiem jak pachną więc nie jestem w stanie się o nich wypowiedzieć.


Mama zakupiła jeszcze płyn do kąpieli... Avon Senses Garden of Eden 500ml
Piękny, kwiatowy zapach... przypominający wiosenne kwiatki :) Aż chcę, żeby ta zima i mróz się jak najszybciej skończyło :)
cena regularna: 17 zł, ja kupiłam 2 w cenie 18,90 a ten drugi powędrował do mojej bratowej :)


Kolejny prezencik od mamusi to nowość III katalogu 2013 :) czyli puder rozświetlający, z pięknie połyskującymi drobinkami. Nie mogę doczekać się, aż go przetestuje ^^ 
cena regularna: 21,99 zł


I ostatnia już rzecz :) Szampon Advance Techniques z olejkiem arganowym... każdy chyba zna działanie olejku arganowego i nie trzeba o nim zbyt długo opowiadać :) W tym momencie znajdziemy bardzo wiele produktów z właśnie tym olejkiem :) Mam tylko nadzieję, że na moich włosach się sprawdzi i będę mogła go dalej kupować... bo nie powiem... napaliłam się na niego ^^ pojemność 400ml więc dość sporo... pamiętam, że właśnie te szampony starczały mi na bardzo długo :) Jeden z nich będzie pokazany pod koniec lutego w projekcie DENKO :) 
cena regularna: 16 zł 


To wszystko na dziś :) Miłego weekendu ^^ buziaki 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz