sobota, 23 lutego 2013

Wizyta u dermatologa i szok totalny

Chciałam tego posta wstawić już kilka dni temu... niestety miałam dość poważny problem ze zdrowiem :( Nawet trafiłam wczoraj do szpitala. Na szczęście już z niego wyszłam :) Po środowej wizycie u dermatologa jestem w szoku, nie sądziłam że moja skóra jest w tak dramatycznym stanie. Musiałam kupić masę dermatologicznych produktów, które wcale tanie nie są :( Na szczęście dostałam maść na problem ze skórą moich pleców, o których wspominałam w pierwszym poście o firmie Avon :) 

Może na początek zacznę od pielęgnacji twarzy.

Effeclar - La Roche-Posay - oczyszczający żel do skóry wrażliwej z wodą termalną, bez mydła, z pH 5.5, do czyszczenia skóry trądzikowej i tłustej. Ma eliminować zanieczyszczenia i nadmiar sebum. 200 ml/40 zł



Cetaphil MD Dermoprotektor - balsam (krem) do twarzy i ciała. 
Moja dermatolożka powiedziała, że potrzebuję kremu na dzień, miałam do wyboru kremy Nivea bądź Cetaphilu. Wybrałam tą drugą firmę, ponieważ wiele dobrego o ich produktach słyszałam i chciałam po prostu je wypróbować :)
Otrzymał Laur Klienta - Odkrycie 2011 r. oraz Perłą Dermatologii Estetycznej 2008, 2009, 2011, 2012 r.
Może być stosowany u dzieci
Bez środków zapachowych. Do skóry wrażliwej lub suchej. Ma szybko się wchłaniać i nawilżać, pomagać zachować naturalną ochronną barierę skórną, natychmiast wygładzać i zmiękczać skórę.  
250 ml/45 zł





Duac - jest to chyba jeden z najbardziej rekomendowanych leków dermatologicznych przez lekarzy. Mam nadzieję, że mi też pomoże uporać się ze swoją skórą i cerą :) 
15 g/45 zł



Teraz czas na moje nieszczęsne plecy:

Ichtiol - jest to maść robiona przez farmaceutów na receptę. Okropnie pachnie :/ Jak asfalt. Nie lubię takiego zapachu, źle mi się kojarzy i mam ogromny problem z stosowaniem tego produktu. Maść przeciwzapalna i bakteriostatyczna. Do stosowania miejscowego do leczenia stanów zapalnych skóry, błon śluzowych czy ran.


Kolejny lek jest przeznaczony do stosowania pod moje prawe oko. Tam utworzyło mi się ni to strupek ni to podwójny naskórek... sama nie wiem co to :( Nie umiem tego nawet opisać :( Ale mam nadzieję, że przejdzie mi po kremie Triderm. 15 g/24 zł



Ostatnim już lekiem jest Zincas - sa to tabletki z jonami cynku, którego nie dobór powoduje problemy ze skórą. 50 tabletek/11 zł.


Oprócz leków zapisanych przez dermatologa kupiłam jeszcze najzwyklejszą glukozę, z tego względu iż kawy nie piję, a mam ostatnio ciężki okres w życiu i muszę wspomóc się jakimiś produktami żeby nie zasypiać w dzień :) 
75 g/5 zł 


Pozdrawiam Lavanda oxox

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz