niedziela, 2 czerwca 2013

Paczuszka z tego tygodnia :)

Po powrocie do domu czekała na mnie paczuszka od firmy Biały Jeleń, u których zamówiłam próbki ich produktów :) Nie raz w centrach handlowych mijam ich stoisko i nie wiem czemu nigdy nie podchodzę :( Zawsze chciałam je wypróbować ale jak to ja zawsze próbka musi być najpierw (jeśli się takową uda otrzymać :)) Dostałam 5 próbek. Jestem zadowolona, bo zawsze chciałam wypróbować ich szampony i właśnie dostałam jedną próbeczkę dla siebie. Żel do mycia twarzy też mi się podoba no i ta emulsja do higieny intymnej :) Wiem, że to kultowa firma, ale ja styczność z nią miałam tylko jako taki mały dzieciak... mam nadzieję, że się te produkty sprawdzą i będę mogła zakupić tym razem już pełno wymiarowe opakowania :)


1. Szampon do włosów ciemnych, naturalnych i farbowanych z orzechem włoskim

2. Szampon do włosów jasnych, naturalnych i farbowanych z ocet jabłkowym (być może oddam bratowej jak zechce - tylko ona ma jasne włosy w naszej rodzinie :P)


3. Żel do mycia twarzy do cery normalnej i mieszanej z aloesem i ogórkiem - jestem bardzo zaprzyjaźniona z aloesem i mimo tego, iż nie jest to produkt dla mojej skóry z chęcią go wypróbuję :)

4. Emulsja do higieny intymnej do skóry wrażliwej z jaśminem i macierzanką


5. Żel i szampon 2w1 for men - oddam go albo tacie albo chłopakowi (no u mnie się nie sprawdzi :P)

2 komentarze:

  1. Z białego jelenia miałam żele pod prysznic i mam zamiar kupić także inne produkty tej marki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja własnie nic dlatego zdecydowałam się na próbki :) Przetestuję i zobaczymy ;)

      Usuń