czwartek, 21 listopada 2013

DIY pudło do przechowywania kabli oraz ozdobne klamerki z taśmą Washi Tape

Chciałabym, żeby to był blog nie tylko o kosmetykach ale także o DIY, lifestyle może też o stylizacjach... :) Muszę pomyśleć jak troszeczkę go zmienić, ale nadal przewodnim tematem będą kosmetyki. Chcę troszkę ograniczyć ich kupowanie i zacząć wykańczać kolorówkę, która mi zalega w komodzie. Ostatnio bardzo zaczęłam interesować się designem, chyba muszę pomyśleć o projektowaniu wnętrz :) Od bardzo dawna zajmuję się decoupagem, różnymi technikami tworzenia małych cudeniek - mam nawet ukończone kursy, które powinnam już uaktualnić :D Z wykonania tego pudełka jestem średnio zadowolona... jakoś nie chciało mi się go robić ale mam nadzieję, że Wam się spodoba :)


Ostatnio postanowiłam zmienić pudło po herbacie na pudełko, w którym będę przechowywać kable i różne ładowarki. Niestety ciągle są one w taki sposób powiązane, że mam problem z ich rozplątaniem :( Dlatego stwierdziłam, iż takie rozwiązanie będzie najlepsze. Początkowo szukałam pudełka do kupienia w jakimś sklepie ale wszystkie mi się nie podobały. Akurat wykończyliśmy herbatę a pozostało duże pudełko z grubego kartonu. 



Na początku pomalowałam 2 warstwy Primerem, który używa się z sztuce decoupage'u. Następnie 3 warstwy białej zwykłej akrylowej farby. Gdy wszystko wyschło nałożyłam krok pierwszy a na to po wyschnięciu krok drugi aby uzyskać spękania. Gdy spękania były już gotowe wszystko wysmarowałam porporiną (jest to taki bardzo drobny brokat, więc trzeba uważać, żeby siebie i otoczenie nie ubrudzić) :) Na koniec wszystko potraktowałam lakierem w sprayu. Wszystkie linki do dokładnie tych produktów jakie użyłam macie poniżej. Jest to mój ulubiony sklep internetowy. Ma on również sklep stacjonarny znajdujący się na os. Jana III Sobieskiego w Poznaniu. http://www.margus.pl 
A oto efekt końcowy :)






A tak z zawartością - w środku pudełka nic nie ruszałam, nie malowałam :)





A teraz przejdę do klamerek i taśmy washi tape, która staje się coraz bardziej popularna :) bardzo ładne z niej dekoracje wychodzą. Ja postanowiłam obkleić klamerki, które posłużą mi do przymocowania zdjęć, które muszę jeszcze wydrukować :)


No i które lepiej wyglądają? :)



Produkty potrzebne do zrobienia pudełka:
*Primer - http://sklep.margus.pl/primer_white_perfeto_120ml-3150i
*Biała farba akrylowa - http://sklep.margus.pl/farba_vivace_kab21-5943i
*Krok 1 i 2 cracle - http://sklep.margus.pl/crackle_medium_2x80ml_ke03m-5749i
*porporina - http://sklep.margus.pl/porporina_perfetto_pearl-7681i
*lakier w sprayu - http://sklep.margus.pl/lakier_ochronny_matowy_150ml_kes05-5745i

Lubicie tworzyć DIY ? Podobają wam się rzeczy Handmade? Planuję zrobić sobie jeszcze świeczniki ale nie mam jeszcze na nie koncepcji... Może coś podpowiecie? 

Good luck!
Y hasta la vista!

10 komentarzy:

  1. fajna sprawa u mnie tez sie placze te kabelki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie jedna wielka plątanina kabli ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt cudny ,muszę spróbować ;D
    obserwujemy ?
    life-on-picture.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie pudełko przydałoby się mojemu P. Tylko sto razy większe. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Facetom zawsze większe musi być na te ich kabelki i sprzęty :)

      Usuń
  5. Super, spinacze są fenomenalne ;)

    OdpowiedzUsuń