niedziela, 24 listopada 2013

Kolejny bubelek :(

     Niestety natrafiłam po raz kolejny na niewypał kosmetyczny :( Chodzi o delikatny szampon Yves Rocher z wyciągiem z hamamelisu z ekologicznych upraw. Jest on do każdego rodzaju włosów. Na plus jest fakt, że może być stosowany przez dzieci od 3 roku życia. 



     Od producenta: zawiera ponad 98% składników pochodzenia naturalnego oraz roślinną bazę myjącą. Bez parabenów i silikonów.
     Cena około 12 zł za 300 ml. Uważam, że to całkiem rozsądna cena, każdy rodzaj szamponu tej firmy ma taką cenę. 
     Skład przedstawia się następująco:


     Szampon znajduje się w plastikowym opakowaniu z zamknięciem na klik. Jest nieprzezroczyste, ale gdy spojrzymy pod światło ujrzymy ile jeszcze nam produktu zostało. Zapach ma delikatny ale bardzo przyjemny. Jeżeli chodzi o kolor i konsystencję to jest lekko żółtawy oraz dość leisty. Jeżeli chodzi o wydajność to jeszcze go nie skończyłam ale poprzedni szampon z serii repair starczył mi na ponad miesiąc codziennego użytkowania. 



    I przyszedł czas na moją opinię... Dlaczego trafił on na moją listę bubli ? A dlatego, że to co robił z moimi włosami nie da się opisać słowami. Strasznie je przesuszał mimo używania odżywki i maski do włosów. Stały się one bardzo sianowate i wyglądały na bardzo bardzo zniszczone. Gdy odstawiłam ten szampon to po kilku myciach wszystko wróciło do normy więc wiem, że to jego wina. Jeszcze się nigdy tak nie zawiodłam na szamponie... Nie polecam tego szamponu, chociaż bardzo lubię inne produkty ich firmy :)


     Miałyście okazję używać tego szamponu ? Czy Wam się też nie sprawdził ? Lubicie produkty tej firmy ? Podzielcie się Waszymi opiniami w komentarzach :)

Good luck!
Y hasta la vista!

4 komentarze:

  1. Ja właśnie nie miałam nic z tej firmy, a jestem bardzo nią zaciekawiona :) Chętnie poczytam komentarze innych dziewczyn, co polecają z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja polecam szampon z serii repair oraz żele pod prysznic :))))

      Usuń
  2. Szkoda, że się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń