środa, 27 listopada 2013

Liebster Blog Award

Zostałam nominowana przez martistalove.blogspot.com. Bardzo dziękuję :) Chętnie odpowiem na Twoje pytania w ramach tagu.
1. Wymień kosmetyk, który zabierzesz ze sobą na bezludną wyspę , napisz też dlaczego.
Nie wiem czy to o takie kosmetyki chodzi ale w pewnością żel pod prysznic i pastę do zębów :P

2.Leniwy wieczór przed TV czy aktywny wypad na jogging?
Jestem wielkim leniem więc leniwy wieczór przed TV :D

3.Błyszczyk czy pomadka?
Kiedyś błyszczyk teraz zdecydowanie wolę pomadki.

4.Twój  niezawodny sposób na olśniewający wygląd to...
Bycie sobą, bo jesteśmy najpiękniejsi nie udając nikogo :)

5. Co podoba ci się najbardziej w byciu blogerką?
Możliwość spotkania lub poznania wielu fantastycznych ludzi :) oraz wyrażenie siebie poprzez pisanie. Wiara, że komuś moje porady czy recenzje się przydadzą :)

6.Niezależnie czy jednak dla zysku?
Niezależnie.

7.Puder w kompakcie czy puder sypki?
I taki i taki :) Ostatnio używam sypkiego ale to nie oznacza, że nie lubię tych w kompakcie.

8.Ulubiony produkt drogeryjny to...
Chyba takiego nie posiadam :) 

9.Pies czy kot?
Piesek :)

10.Niepoprawna marzycielka czy twardo stąpająca po ziemi?
Zależy w jakiej sytuacji... jestem niepoprawną marzycielką ale też potrafię w niektórych sytuacjach twardo stąpać po ziemi :)

11. Najlepszy z najtańszych kosmetyków wg ciebie?
Lakiery Golden Rose... uwielbiam <3

Good luck!
Y hasta la vista!


3 komentarze:

  1. U mnie koty, zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na wiele pytań odpowiedziałabym podobnie. Chociaż jednak bardziej wolę kociaki :)

    OdpowiedzUsuń