niedziela, 3 listopada 2013

Zdenkowani :-)

Kolejna denko :) Ten czas leci strasznie szybko... 

Yves Rocher, Pure system maseczka głęboko oczyszczająca 2x --> Nie wiem czy jest aż tak mocno oczyszczająca ale efekt był całkiem przyjemny :)

BeBeauty, Mleczko łagodzące do skóry suchej i wrażliwej --> Moja mama to mleczko używała i była całkiem zadowolona. Mama się nie maluje więc oczyszczała swoją buzię tylko z brudu dziennego.

Baush+Lomb, Bio true płyn do soczewek --> świetny :) pojawił się w tych ulubieńcach

BeBeauty, płyn micelarny do skóry wrażliwej --> 2 z 3 buteleczek już w koszu. Nie przypadł mi on zbytnio do gustu dlatego ucieszę się jak wykończę ostatnie opakowanie :) Recenzja tutaj


Avon, Żel pod prysznic przeciw wypryskom --> mam kilka wyprysków na ciele ale niestety nie pomógł mi ich zwalczyć. Nie zakupię go ponownie.

OS, żel pomarańcza i lukrecja --> tego zapachu nie mogłam znieść. Już wyraziłam swoją opinię na temat tych żeli. Nie porwały mnie i na pewno ich nie zakupię ponownie. Żel wykończyła mama bo ja nie byłam w stanie. 

Tołpa, regenerujący płyn do higieny intymnej --> bardzo lubię. Już zakupiłam kolejne opakowanie. Wprawdzie tani nie jest ale za to wydajny :) Plus za pompkę.


Listerine, płyn do płukania ust ZERO --> Mój ulubiony. Nie zamienię nigdy :)

Elmex, pasta do zębów --> jedna z moich ulubionych.

Bi-es, dezodorant --> sygnowany Hannah Montana. Mama zakupiła mi go gdy poprosiłam o mały dezodorant w sprayu do torebki czy plecaka. Przyjemny zapach na plus ale niestety oprócz tego nie ma ich więcej :( Mało robił aby zabezpieczyć przed potem. Cieszę się, że go wykończyłam.

Avon, Pur Blanca dezodorant w kulce --> nie lubię tego typu dezodorantów. Mamie brakowało coś do zakupienia więc wzięła dezodorant. Przyjemny zapach... kupiłabym gdyby był w innej wersji np. spray :)

Oriflame, tusz do rzęs 500% volume mascara --> przyjemny tusz. Podobał mi się chociaż efekt nie jest nadal idealny :) Dostałam go w prezencie.


Kallos, maska keratynowa do włosów --> początkowo bardzo zachwalałam ten produkt. Szalenie mi się podobał i sprawdzał. Pisałam o tej masce w tych ulubieńcach oraz W tej recenzji. Odstawiłam na chwilę tą maskę a po powrocie do niej coś złego zaczęło się dziać. Moje włosy zaczęły wypadać z potrojoną siłą :( Nie wiem dlaczego tak się stało ale jestem przekonana, że to po tej masce. Po ostawieniu jej po raz kolejny wszystko ustało... Oddałam ją moim dwóm koleżankom, które chciały ją wypróbować :)

Tołpa, Odżywka-maska odbudowująca --> tę odżywkę natomiast bardzo lubię :) tak samo jak tą z Garniera, która jest niestety lub stety dwa razy tańsza. Przepięknie pachnie i jest dość wydajna. Nie używałam jej jako maski do włosów.


Champs de provence, sól do kąpieli --> tak grubej soli to ja jeszcze nie widziałam :) prawdziwa sól, nie jakieś pudry czy pseudo sole :) Jest świetna bo ma dodatkowo suszone kwiaty :) Wybrałam mój ulubiony zapach lawendowy... niestety był tak mocny, że miałam problem z wysiedzeniem w wannie dłuższy czas :(

Próbki żeli pod prysznic --> z chęcią zakupię ten z Luksji natomiast Ziaję sobie odpuszczam.

Biovax, termocap --> używam go przy nakładaniu maski na włosy... ten już się wysłużył :)


Good luck! 
Y hasta la vista!

20 komentarzy:

  1. BeBeauty, płyn micelarny mam i od czasu do czasu używam, ale jakiegoś zapasu na niego nie robie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kupiłam w ciemno gdy wyszła sprawa, że może być wycofany. chciałam go wypróbować :)

      Usuń
  2. Maskę do włosów z Tołpy uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Elmex przez długi czas był i moją ulubioną pastą, aż do niedawna gdy poznałam Blanx :)
    płyn go higieny intymnej Tołpy uwielbiam! cudowna konsystencja i fenomenalny zapach :) wróżę nam długą przyjaźń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a tej pasty nie znam :) może ją gdzieś na półkach ujrzę :) też bardzo lubię :)))

      Usuń
  4. Widzę mój ukochany płyn micelarny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawi mnie ten zapach żelu OS, aż powącham podczas najbliższej wizyty w drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię biedronkowego micelka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, że ma wielu zwolenników ale ja chyba do nich nie należę :)

      Usuń
  7. Muszę wypróbować ten płyn micelarny z biedronki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest bardzo tani, ale według mnie nie radzi sobie z makijażem :( przynajmniej z tuszem...

      Usuń
  8. spore denko, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam roszerową maseczkę, uwielbiam :)
    Dość długo nie było mnie na blogu i zauważyłam że nie widać obserwatorów - czy coś się pozmieniało? Nie widzę ich u siebie ani u innych, będę wdzięczna za informacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi się wyświetlają bez zarzutów u mnie i na innych blogach :) może coś się u Ciebie zepsuło :((( ?

      Usuń
  10. miałam tę maskę z tołpy i byłam mega zadowolona z niej ;)

    OdpowiedzUsuń