wtorek, 8 kwietnia 2014

L'BIOTICA BIOVAX HAIR MASK



L'biotica Biovax, maska intensywnie regenerująca z naturalnymi olejami, używam już od dłuższego czasu naprzemiennie z inną maską tej marki, której recenzja również się znajdzie niebawem na blogu. Ostatnia recenzja dotyczyła kolorówki, więc czas na pielęgnację!
Czytając blogi oraz wnioskując z opinii innych osób uważam, że maski L'biotici cieszą się popularnością. Na różnych forach czy też blogach znajdziemy masę pozytywnych komentarzy na ich temat. Taką również znajdziecie tutaj. 



Maska znajduje się w plastikowym opakowaniu, jest bardzo dobrze zabezpieczona aby produkt nam nie uleciał. Dodatkowo znajdziemy zabezpieczenie, dzięki któremu wiemy, że nikt jej wcześniej nie otworzył. W środku kartonikowego opakowania prócz maski znajdziemy termocap który ma służyć do uzyskania lepszego efektu i wchłonięcia się maski we włosy oraz próbkę innego z produktów oferowanych przez Biovax np. serum do włosów. 



Produkt jest koloru budyniu śmietankowego o przepięknym orientalnym jak dla mnie zapachu. Maska jest dość dobrze "zbita" ponieważ gdy odwrócimy ją dnem do góry to nam nie spłynie. 
Z działaniem tej maski jest fantastycznie. Nie obciąża moich włosów, nie są one puszące po wysuszeniu, nie mam problemów z ich rozczesaniem, nie przetłuszcza nawet jeśli przypadkiem nałożę za dużo produktu na włosy, ładnie je dyscyplinuje i widać, ża są one w lepszej kondycji. Używam jej dość regularnie ok. 2 razy w tygodniu. Co ciekawe i dość niecodzienne u mnie to fakt, że włosy stały się miękkie i bardzo przyjemne w dotyku, mają nadany również piękny połysk. 



ok. 15 zł / 250 ml 

4 komentarze:

  1. Uwielbiam biovaxowe maski! Moje absolutne kwc!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wierzę, nie wierzę, nie wierzę :D właśnie ją kupiłam i pisałam o niej w moim przedostatnim poście :D Świetnie, że działa, bo jest moją nadzieją :). Zaczynam obserwować, to chyba nie mógł być zbieg okoliczności, że tu trafiłam ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świetnie ! :) bardzo się cieszę :))) pozdrawiam :)

      Usuń