środa, 2 kwietnia 2014

NEW IN MARCH !

To co udało mi się kupić w marcu... a właściwie pod koniec miesiąca. Potrzebowałam kilku najpotrzebniejszych rzeczy z pielęgnacji. Oczywiście mała kolorówka także wpadła do koszyka. 




Na zakupy wybrałam się do pobliskiego Hebe. Potrzebowałam nowego szamponu oraz odżywki do włosów. Po raz pierwszy skusiłam się na duet z firmy Dove. Wybrałam serię Hair Fall Control, mam nadzieję, że pomoże mi to na moje problemy z wypadaniem włosów (12,99; 10,99). Oczywiście nowa butelka płynu do higieny intymnej, jak zazwyczaj z Ziaji. Bardzo ufam tej firmie i uważam, że ich kosmetyki są naprawdę godne polecenia (5,99). Pozostając przy tej marce, postanowiłam zakupić krem redukujący podrażnienia na dzień do skóry suchej i wrażliwej. Mam wrażenie, że moja jak zawsze tłusta cera nagle stała się bardzo odwodniona. W tym czasie mam takie wahania raz sucha raz tłusta. Myślę, że to sprawa bardziej cery mieszanej ale fakt faktem jest, że będąc alergikiem mam jednak wrażliwą cerę i tylko i wyłącznie ze względu na zredukowanie podrażnień zdecydowałam się na ten zakup (12,99). Dodatkowo zakupiłam krem Avene Cicalfate. Jest on bardzo polecany przez blogerki czy też youtuberki. Jest to krem regenerujący do podrażnień zewnętrznych skóry. Potrzebuję czasem takiej regeneracji a fakt, że mój Effaclar się skończył postanowiłam na próbę zdradzić go z kremem Avene. Jestem ciekawa jak sprawdzi się on na mojej buzi (ok. 36). No i ostatni mój nabytek to bardzo rozsławiony już kamuflaż z Catrice (12,99). Bardzo długo się na niego czaiłam aż w końcu zdecydowałam się go kupić. Zobaczymy jak u mnie się sprawdzi i jakie ja będę miała przemyślenia na jego temat :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz