piątek, 18 kwietnia 2014

MY FACE CREAM - EFFACLAR DUO BY LRP



Krem, który podbił moje serce! Widocznie poprawił stan mojej skóry i zapobiega powstawaniu nowych niedoskonałości. Bardzo ufam tej marce i jak dotąd nie zawiodłam się na żadnym z ich produktów. Jest to krem eliminujący zmiany trądzikowe. Mogą go stosować również osoby, które takowych problemów nier mają a chcą po prostu polepszyć stan swojej cery poprzez oczyszczenie jej. Ostrzegam jednak, że wtedy trzeba używać kremu dość rzadko aby nie wysuszyć cery, ponieważ jego działanie mimo wszystko jest wysuszające. Jeden z najbardziej wydajnych kremów jakie do tej pory stosowałam. 40 ml zużyłam w ponad pół roku! Smarując buźkę codziennie rano i gdy zachodziła potrzeba również wieczorem. Niewielka ilość kremu starcza na zaaplikowanie go na całej powierzchni twarzy. Wszystko dzięki jego konsystencji, która jest leista ale nie aż tak żeby przeciekać przez palce. Aplikator u dołu tubki zwęża się dzięki czemu łatwiej dozować chcianą ilość kremu. Na początku mojej przygody z tym kremem wystąpiło podrażnienie skóry i wysypało mnie trochę. Dałam mu szansę i nie zawiodłam się. Pojawienie się krostek na twarzy po zastosowaniu tego kremu jest jak najbardziej poprawna, ponieważ wiemy, że krem rzeczywiście oczyszcza naszą twarz. Od tamtego czasu bardzo rzadko pojawiają się krostki na twarzy. Jak już to pojedyncze sztuki lub po prostu spowodowane tymi kobiecymi dniami. Skóra oczywiście jest wygładzona, delikatniejsza w dotyku. Krem również ma działanie matujące. 




40 ml / ok. 50 zł 




Piszę tą recenzję po zakończeniu jego stosowania. Zdradziłam go z innym kremem. Na razie nie zdradzę jakim ale recenzja na pewno również się pojawi na blogu. Wiem jedno! Czy ten krem, który obecnie zaczynam stosować się sprawdzi czy nie i tak powrócę do Effaclaru. Jest to fenomenalny kosmetyk. 


8 komentarzy:

  1. Szukam wlasnie czegos co poradzi sobie ze zmniejszeniem porow. Moze wyprobuje??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że powinien pomóc :) radzę poprosić na początku o próbkę tego kremu :)

      Usuń
  2. Kiedyś go używałam i spisywał się super, na razie robię peelingi kwasem migdałowym, ale na pewno wrócę do tego kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy go jeszcze nie miałam, ale skoro tak zachwalasz to muszę się skusić.
    Plus za wydajność przy takiej cenie :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Krem jest świetny sama go używalam, choć nie na dluższą metę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że masz taką samą opinię :)

      Usuń